Torby bawełniane cieszą się ogromną popularnością i nie ma w tym nic dziwnego. Ograniczają zużycie plastiku w postaci toreb foliowych, a także mogą być wykorzystywane wielokrotnie – nawet po zabrudzeniu.
Bawełniane torby reklamowe – pomóż i promuj
Torby reklamowe wykonane z bawełny mogą stanowić idealny prezent dla klienta czy pracownika. W ten sposób możliwe jest zastosowanie ekologicznych rozwiązań, dzięki którym w dużej mierze ochronimy środowisko przed nawałem szkodliwych odpadów.
Umieszczając na bawełnianej torbie logo lub nazwę firmy, możemy jednocześnie świetnie i niskim kosztem zareklamować przedsiębiorstwo i wesprzeć środowisko. Wartością dodaną będzie fakt, że wiele osób skojarzy firmę z działalnością proekologiczną, dzięki czemu chętniej skorzystają z usług w przyszłości.
Nie na raz – do wielokrotnego użytku
Wiele osób z pewnością doceni fakt, że mogą użyć bawełnianej torby na zakupy czy spakowanie posiłku do pracy. To rozwiązanie wygląda znacznie korzystniej niż zwykła torba foliowa, a przy tym jest zdecydowanie wygodniejsze i bardziej higieniczne. Zabrudzoną plastikową torbę można co prawda wyrzucić, jednak jest to bardzo niekorzystne dla środowiska.
Torbę bawełnianą można prać, a inwestując w dobrej jakości nadruk, w oczach klienta lub pracownika połączymy firmę również z jakością. Możliwość użytkowania torby przez długi czas bez nadmiernego sprania się nadruku sprawiamy, że jednym z pierwszych skojarzeń jest wysoka dbałość o jakość.
Na jaką okazję?
Bawełnianą torbę z logo czy nazwą przedsiębiorstwa można wręczyć na różne okazje. To świetny gadżet na różnego rodzaju targi promujące działalności lokalne jak i podarunek do nabytego produktu czy też usługi. Taką torbą można również obdarować pracownika (na przykład na dobry początek współpracy lub rocznicę zatrudnienia), który z pewnością doceni drobny podarunek na dowolnie wybraną okazję.
W jakiejkolwiek sytuacji zdecydujemy się wręczyć tego typu podarunek, dołóżmy wszelkich starań, aby nadruk był wykonany z najwyższą starannością oraz z dobrej jakości materiałów. W ten sposób wywołamy nie tylko pozytywne skojarzenia powiązane bezpośrednio z otrzymaniem drobnego upominku, ale również w późniejszym czasie – związane z samą jakością produktu. To również doskonała forma reklamy wśród innych osób: klient czy pracownik użytkujący torbę poza pracą pośrednio przyczynia się do propagowania firmy, bowiem osoby postronne widząc torbę podświadomie zapamiętują umieszczone na niej logo. Takie skojarzenia (na przykład z działalnością proekologiczną) sprawiają, że klienci chętniej korzystają z usług danej firmy.
More Stories
Umowa z firmą budowlaną
Przeciski pod rzekami – zasadność i koszt
Jak dobierać drukarki etykiet do małego biznesu?